Sunday 9 June 2013

Untung ke trade in barang kemas

Salam semua...hari ni saya sebenarnya hendak menyambung kembali rantai yang sudah putus...alhamdulillah boleh disambung kembali rupanya....namun ada caj rm 18. Pada saya oklar...saya pun memang nk pakai rantainya...tup tup...terpikir nak tanya amoi kedai tu..pasal trade in..terkejut saya trade in pun ada susut nilai rupanya...18% wah sungguh tinggi tu...emm lebih baiklar trade in di PG...susut nilai nya jauh lebih rendah dr itu iaitu sekitar 10% sahaja..malah kalau anda membeli rantai atau gelang i series public gold spreadnya jugak rendah iaitu 10% sahaja..jadi buatlar pilihan yang bijak sebelum membeli....

Pada siapa yang ingin trade in emas anda yang sudah patah atau rosak...boleh trade in dengan emas keluaran public gold...

Hubungi saya di 0127261779 jika anda berminat untuk membeli emas atau emas perhiasan public gold.

No comments:

Post a Comment